av Jarle Tollaksen | nov 8, 2019
Yamaha 250 Fra kr. 296.500,- For ren, jevn og stille ytelse, maksimal drivstoffeffektivitet og lett start har den avanserte 24-ventilers DOHC-motoren EFI (elektronisk drivstoffinnsprøyting) samt VCT (variabel kamakselinnstilling). Den kompakte og strømlinjeformede...
av Jarle Tollaksen | nov 6, 2019
Yamaha 225 Fra kr. 232.700,- For ren, jevn og stille ytelse, maksimal drivstoffeffektivitet og lett start har den avanserte 24-ventilers DOHC-motoren EFI (elektronisk drivstoffinnsprøyting) samt VCT (variabel kamakselinnstilling). Den kompakte og strømlinjeformede...
av Jarle Tollaksen | nov 6, 2019
Yamaha 200 Fra kr. 220.200,- Yamahas unike, drivstoffeffektive EFI-system, mikroprosessorbasert motorstyring (ECU), lavutslippsteknologi og systemer for støyreduksjon arbeider sømløst sammen. Vedlikeholdet er meget raskt og enkelt takket være en datatilkobling på...
av Jarle Tollaksen | nov 6, 2019
Yamaha 175 Fra kr. 198.200,- Yamahas unike, drivstoffeffektive EFI-system, mikroprosessorbasert motorstyring (ECU), lavutslippsteknologi og systemer for støyreduksjon arbeider sømløst sammen. Vedlikeholdet er meget raskt og enkelt takket være en datatilkobling på...
av Jarle Tollaksen | nov 6, 2019
Yamaha 150 Fra kr. 168.400,- Den avanserte DOHC-designen (Double Overhead Camshaft) og spesielle inntaks- og eksossystemene optimaliserer forbrenningsprosessen – og en spesiell kåpedesign samler opp og tømmer vann mer effektivt. Mange andre unike funksjoner, som...